helgen

kände att det var dags för en lite update, haha.

Helgen var helt okej, i fredags träffade jag först Felix inne i stan. Vi hade mysigt med glass i solnedgånge å hela köret asså, ahfifan.

Sen skulle jag å jennipenni<3 typ haft filmkväll, men båda var för trötta så istället åkte jag hem och mös med min gosedjurszebra framför tv:n.

I lördags var jag först i stallet, sen åkte jag till Sahlberg:) vi hade det awzum som vanligt:
¤Brottningsmatch
¤Cola
¤Film i mängder
 Alltid lika kul med dig brür :*

Söndag vaknade vi typ elva men gick inte upp förns fyra typ.
Efter att ha haft tuschpenna-krig och gjort min mage såhär fin:

vare dags att gå upp, äta sockerkake-frukost å åka hem:)

Sen låg jag mest uppe på veranda taket å kravlade när jag skulle måla klart en grej jag börja med i somras:p

menmen, hare bäst PÖSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0