helgen

Helgen har varit lite fucked up,  men fan smällar man får ta

fredagen tillbringades med fiffi hemma hos mina gaydads, vi hade det najs men sen fick jag lite snefylla å blev kedjerökande emo osv. inte så najs, så nog snackat om det.

lördagén vaknade jag hos fifi sen fick jag åka hem fort som fan och hämta ridstövlarna, för ponnyn och jag skulle iväg på hoppträning. Kom till stallet, fixade allt och sen bar det av till robban. Jag säger bara ååhh, Hilli är bäst<3

Hoppade två olika kombinationer, en sex studs som låg på kanske 60, mest bara för att gymnasticera ponnyn och lära mig hålla rak väg över hinder och komma tillbaka i mellan.
Sen det andra var en fyra-kombination med 6.70 i mellan, men ponnyn har ju så grymt bra galopp så vi tog den med ett språng i mellan, damn min ponny is the shiet<3

haha efter att ha försökt skritta av min galna ponny på en väg näre blåser storm vare dags att åka hem. 


Världens bästa ponii<3

När allt var fixat i stallet fick jag sjuts till station efter som jag missat sista bussen, sen bar det av in till stan med Jennipennni<3 hahaa. Shiet, så igår tog jag ännu en oskuld; min solarie-oskuld haha. Men det var asskönt! fast jag blev livrädd när det startade, POFF och allt bara lös haha:P hade iaf grymt kul men min girrrrrl, och solariet låg precis brevid kahalani på söder, där jag köpte min longboard, så vart sjukt glad för han se hann snygga som skruvade ihop min bräda hahaa. Sen skulle Jenni hem till Louvisa som också bor i Viby, så jag fick sällskap nästan hela vägen hem:)

Älskade Jennifer och dösnygga Luvvs ily guys<3 
(fast båda två är älskade och dösnygga, menn deet lät bättre att skriva sådär haha)

Sen på kvällen kom lillsyrran förbi, hon var jättelessen så fick sova hos mig, jag säger bara killar, fifan ibland.

Men Hilli och Jenni gjorde min helg, ily babes<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0