MAHA

shit pommes frites dagens outfit å allt :D


Hmmm, en sån dagens outfit lista också:
Mössa - H&M
Tjocktröja - H&M divided ( i löööööv it)
Randig, lång tröja under - H&M divided
Troser - Vero Moda
Baggyjeans - Deelow / New Yorker
Strumper (se bild nedan) - Snodda från Sahllybally

En rumpbild bjuder vi på också, bara för att jeansena är så jävla snygga haha

Maha, fina
Helgen har vart najs, Fredag var jag kulturell och gick på teater. Kvarteret Skatan på Rival, SJUKT bra:D sen var vi sådär snoffsiga och drack champagne och åt italienskt innan, + lyxfika efter på café Rival, så jäkla nice :D
12centimetersheelsen var på också, fan vad sexig jag var<3

Lürtag:
Vaknade, låg i sängen till typ två, när jag gick upp, klädde på mig och drog till Överby, lite sorgligt att jag slutar där snart, men har inte råd med både Överby och Grana. Sen när jag var klar där fick jag av min far, via donken till andra stallet för att fixa ponniiin<3 till tävlingen på Söndagen. Sen sov jag hos Anki och hennes katt som älskar mig sov på mig hela natten och slog mig i ansiktet mitt i natten, as usual haha knäppkatt.

Söntag var det upp tidigt och sen tävling med ponnyn, men det gick inge bra. Tror jag vart nervös och det brukar jag inte bli, så antar att Hilli kände av det och blev springigare än vanligt:p
Efter tävlingen vare hem, piffa till sig lite och sen åka tilll Sahllybally:) vi hade myspys framför tv:n och kollade på dedär ozzy-programmet, så JÄVLA najs asså hahaha garvade som fan! SE DET! Sen sov jag där, och efter som han började åtta och jag kvart i nio kom jag i tid för EN GÅNGS SKULL :D

OOOOOOOOCH, måste bara få skryta lite, kolla in magruterna, är fan stolt asså:


Men nu måste jag duscha innan jag somnar hästluktande haha, hare bäst babes!

PÖSS :*

Kommentarer
Postat av: nose

hahaha älskar<3

2009-10-10 @ 15:04:08
Postat av: Louvisa

hahaha grattis till magrutor haha! :D <3

2009-10-11 @ 01:04:05
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0